Dyrekcja Aparthotelu będzie wdzięczna za Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu.
§1
Przedmiot regulaminu
- Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Aparthotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych,
- w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu.
- Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu Cristina.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Aparthotelem”, natomiast najemca pokoju „Gościem”.
§2
Doba hotelowa
- Pomieszczenie mieszkalne w Aparthotelu, zwane w dalszej części „apartamentem” wynajmowane jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godz. 16.00 w dniu przyjazdu, kończy się o godzinie 11.00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godz. 10.00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju.
- Aparthotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Przedłużenie pobytu może być dodatkowo płatne.
§3
Rezerwacja i meldunek
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość nie może przekazywać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w Aparthotelu mogą przebywać w apartamencie od godz. 7.00 do godz. 22.00. Po godzinie 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju.
- Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Aparthotelu lub Gości, albo szkodę na osobie Gości, pracowników Aparthotelu lub innych osób przebywających w Aparthotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Aparthotelu.
- Aparthotel zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty meldunkowej w wysokości należności za cały pobyt.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Aparthotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
§4
Odpowiedzialność Aparthotelu
- Aparthotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 852 Kodeksu Cywilnego.
- Poszkodowany powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie
- pojej stwierdzeniu.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały umieszczone w sejfie znajdującym się w apartamencie.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione w pojeździe oraz żywe zwierzęta niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu.
- Aparthotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
§5
Odpowiedzialność Gości
- Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Aparthotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z winy Gościa lub z winy odwiedzających go osób Gość zobowiązany jest pokryć niezwłocznie na podstawie wyceny przedstawionej przez Aparthotel.
- Aparthotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w apartamentach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W Aparthotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Aparthotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Aparthotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Aparthotel może odmówić świadczenia dalszych usług Gościowi, który je narusza. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Aparthotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Aparthotelu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien każdorazowo zamknąć okno, wyjąć kartę do pokoju z włącznika prądu, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Aparthotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Aparthotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§6
Zwrot rzeczy pozostawionych
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na koszt odbiorcy ns adres wskazany przez Gościa.
- W przypadku braku takiej dyspozycji Aparthotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąca, po upływie którego przejdą one na własność Aparthotelu, który uprawniony jest do pozbycia się w/w. przedmiotów z obiektu.
§7
Reklamacje
- Gość ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług
§8
Postanowienia dodatkowe
- Aparthotel nie przyjmuje Gości ze zwierzętami.
- W Aparthotelu obowiązuje zakaz palenia tytoniu i e-papierosów.
- Za złamanie powyższych zakazów gość zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 1000 pln.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest Aparthotel Cristina z siedzibą w Zakopanem przy ul. Plac Niepodległości 7 należący do jest BULAS-BAZAR spółka jawna z siedzibą w Zakopanem, adres: ul. Szkolna 2a, 34-500 Zakopane, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem KRS: 0000304955, NIP: 736-14-46-821, REGON: 491867425,
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem a Aparthotelem jest sąd właściwy dla siedziby głównej Aparthotelu Cristina.